Regulamin
REGULAMIN zakupów
Katarzyna Ragus. Synaptika. Akademia Pamięci i Twórczości
I Postanowienia wstępne
- Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu Produkty w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),
Produkt cyfrowy – Produkty on-line, plik mp3., plik wideo, e-book stanowiący treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Nabywca – podmiot (osoba fizyczna lub firma), który dokonał zakupu Produkty za pośrednictwem Strony.
- Sklep Internetowy zwany dalej Sklepem prowadzi Katarzyna Ragus o numerze NIP: 6121557325, działalność zarejestrowana na ulicy Jaśminowej 7b, 55-093 Kiełczów
- Sklep Internetowy jest platformą teleinformatyczną – tj. systemem informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu towarów lub świadczenia usług – umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ofertą produktów i usług, w tym z cenami i dostępnością, zawarcie umów sprzedaży towarów lub usług. Wśród towarów i usług występują: kursy online, szkolenia, warsztaty, konsultacje szkoleniowe i inne produkty w sklepie.
Korzystanie ze Sklepu przez użytkownika możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych: dostępu do Internetu, standardowego systemu operacyjnego, standardowych przeglądarek internetowych, posiadania aktywnego adresu e-mail, posiadania program do otwierania plików “.pdf”, systemowych programów do odtwarzania plików wideo i plików muzycznych
Użytkownik korzystający ze Sklepu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu.
II Warunki sprzedaży
- Sklep nie prowadzi sprzedaży hurtowej, ani sprzedaży Produktów w celu ich dalszej odsprzedaży. Prowadzi sprzedaż kursów online, webinarów, szkoleń, warsztatów, konsultacji szkoleniowych.
- Zdjęcia i opisy towarów i usług zamieszczone w Sklepie są materiałami poglądowymi, które mają na celu jedynie umożliwienie wyrobienia ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych towaru lub usługi. Wygląd towaru na zdjęciach może różnić się nieznacznie od zewnętrznego wyglądu towaru wydawanego.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy. Nie stanowią one również zapewnienia ze strony Sklepu.
III Zawarcie i warunki umowy
- Wypełniając i przesyłając za pośrednictwem strony internetowej formularz, użytkownik akceptuje warunki wskazane w formularzu oraz w regulaminie jako warunki umowy wiążącej użytkownika i Sklep.
- Przed zawarciem umowy użytkownik oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu i formularza internetowego i akceptuje Politykę prywatności Sklepu oraz upewnił się, że ich postanowienia są dla niego zrozumiałe, kompletne i nie zawierają błędów.
- Użytkownicy korzystający z usługi prowadzenia szkoleń lub warsztatów zakupionych w Sklepie oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez Sklep akceptując niniejszy regulamin oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku i głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio-video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych. Sklep ma prawo wykorzystać powyższe w celach promocyjnych, marketingowych, wizerunkowych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian terminu szkolenia, miejsca szkolenia oraz osoby prowadzącej, jak również prawo do odwołania szkolenia:
- z ważnej przyczyny, za którą uznaje się, z uwagi na charakter i cel szkolenia, wyłącznie obiektywną niemożność zaprezentowania szkolenia przez Sklep,
- z innej przyczyny leżącej po stronie Sklepu,
- w przypadku choroby trenera.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 5 powyżej Sklep powiadamia użytkowników o zmianach poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej wskazany przez użytkownika w formularzu internetowym.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności względem użytkownika z tytułu dokonanych zmian oraz odwołania szkolenia zobowiązany jest jedynie do zwrotu opłaty. Użytkownik zachowuje prawo do przełożenia szkolenia na uzgodniony przez strony termin.
- W przypadku odwołania szkolenia lub zmiany terminu, użytkownik w terminie kolejnych 14 (czternastu) dni od powiadomienia o powyższym uprawniony jest do odstąpienia od umowy.
- Klient może odstąpić od umowy sprzedaży usługi, szkolenia lub towaru bez podania przyczyn najpóźniej na 14 dni (czternaście) kalendarzowych od dnia wypełnienia formularza internetowego i tym samym zawarcia umowy – przy czym odstąpienie od umowy w zakresie usług szkolenia lub doradztwa może nastąpić jedynie przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres poczty elektronicznej: katarzyna.ragus@synaptika.pl
- Prawo odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt 10 nie przysługuje Konsumentowi w przypadku udziału w Szkolenia rozpoczętego. Jeżeli po zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty okaże się, że Uczestnik nie może wziąć udziału w szkoleniu – może przekazać bilet osobie trzeciej. Zwrot wpłaconych pieniędzy nie jest możliwy poza sytuacjami przewidzianymi ustawowo.
- Przełożenie terminu szkolenia lub doradztwa jest możliwe najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
- Jeżeli świadczenie usługi lub dostawy zostanie zakłócone lub uniemożliwione z powodu siły wyższej rozumianej w szczególności jako pożar, przerwy w dostawie energii, powódź i inne nieprzewidziane zdarzenia lub z powodu strajków, protestów, choroby trenera i innych podobnych zdarzeń pozostających poza bezpośrednim wpływem stron umowy, Sklep może przełożyć świadczenie usługi lub dostawę na inny termin.
IV Reklamacje
Sklep zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez użytkownika w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu usług i funkcjonowaniu Sklepu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, a w uzasadnionych przypadkach do 30 dni.
V Prawa i obowiązki użytkownika
- Użytkownik zobowiązany jest do:
- korzystania z usług w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej,
- podejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji prawnie chronionych, których użytkownik nie był adresatem,
- korzystania z usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
- Użytkownik ma prawo powiadomić Sklep o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności.
- Użytkownik ma prawo powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu oraz o niewłaściwej jakości usług.
- Użytkownik ma prawo do usunięcia założonego przez siebie profilu.
VI Prawa autorskie
- Produkty stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Prawa autorskie do Produktu przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza Użytkowników i Nabywców, że powielanie i rozpowszechnianie Produkty bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie przysługujących Sprzedawcy praw autorskich, co pociąga za sobą odpowiedzialność cywilną oraz odpowiedzialność karną naruszyciela zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).
- W przypadku naruszenia przez Nabywcę autorskich praw do Produkty przysługujących Sprzedawcy, Sprzedawca, niezależnie od dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania cywilnego, może uniemożliwić Nabywcy dostęp do Produktu
VII Rozwiązywanie sporów
- Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod dresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym. Platforma stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
VIII Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.11.2020
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie z tym zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia umowy.